Norges nye golf-app

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 12. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gimmie er lansert

Norges nye golf-app, Gimmie, er lansert. Appen er utviklet av danske GLFR i samarbeid med GolfBox på oppdrag fra Norges Golfforbund. Den er gratis å laste ned og å bruke for alle med et medlemskap i en golfklubb tilsluttet NGF.

Appen er ment å samle det meste du trenger til golfrunden i en og samme app. Her kan du bestille starttid, føre score, levere scorekort og få justert handicap, samt motta nyheter og innhold fra redaksjonen i Norsk Golf og de klubbene man ønsker å følge. I løpet av sommeren kommer også baneguide med GPS-tracking.

Gimmie lastes ned i AppStore og Google Play.

Arbeidet med forbedringer vil pågå fortløpende og på sikt vil Gimmie erstatte den eksisterende GolfBox-appen, men GolfBox på nett kan brukes akkurat som før. Gimmie skal også erstatte GLFR appen, som i dag er interaktiv baneguide for mange baner rundt i verden, bla Losby.

Her kan du lese mer om appen