Shotgun start 19.-20. oktober

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 11. oktober 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det blir golf neste helg også!

Været og temperaturene ser ut til å være på golfernes side i neste uke, så vi setter opp to nye shotgun starter neste helg.
Shotgun start betyr at alle starter samtidig, kl.11:00, fra forskjellige hull rundt på banen.

Det blir ikke vanlig tidsbestilling, men påmelding i turneringsmodulen til Golfbox. Dette betyr at hver enkelt må melde seg på selv. Man kan ikke legge inn flere spillere samtidig på grunn av begrensninger i Golfbox.
Dette betyr altså at man velger hvilket hull man skal starte på når man melder seg på -på samme måte som man gjør i Klubbturneringen.

NB: På noen hull har vi satt opp to flighter fra samme hull. Dette gjelder de hullene hvor det plass til at en flight til går ut, før flighten fra hullet bak kommer frem til neste tee.

Vi gjør oppmerksom på at reglene for frost fortsatt gjelder, og at shotgun starten vil bli utsatt dersom det er frost på banen.

Påmeldingen åpner mandag 14.10 kl.22:00 for begge dager.
(Bookingen for uken etter er pt stengt -ikke fordi banen skal stenges, men fordi vi avventer vær og føreforhold)

Meld deg på shotgun start lørdag 19.10

Meld deg på shotgun start søndag 20.10