GDPR

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 28. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Personvern, dataoppbevaring og nyhetsbrev

Hvis du har lest nyheter i løpet av det siste halve året har du helt sikker kommet borti uttrykket GDPR.

GDPR står for General Data Protection Regulation, og er EUs nye regler for personvern. Dette regleverket skal være med på å regulere hvordan man oppbevarer og behandler data som samles inn om privatpersoner.

Hvis du ønsker mer informasjon om hvordan Losby Golfklubb og Losby Golfpark AS behandler dine personlige data, så kan du se vår personvernerklæring her.

Når det gjelder utsendelse av nyhetsbrev, så ansees det at vi som klubb har behov for å kunne kontakte våre medlemmer med informasjon, så derfor har vi lov til å sende ut nyhetbrev til dere uten spesifik tillatelse. Dette vil med andre ord fortsette som tidligere. De av dere som har indikert at dere ikke ønsker nyhetsbrev, vil selvfølgelig ikke få det, men vi håper at så mange som mulig tar imot nyhetsbrevene, slik at dere ikke går glipp av viktig informasjon.