First Class Golf med ny unik medlemsfordel!

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 3. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbene inviterer til ''Swinging Fridays''

First Class Golf er en samarbeidsavtale mellom ledende klubber for å gi merverdi til aksjonærer/medlemmer med full spillerett. Alle aksjonærer på Losby kan benytte seg av fordelene i First Class Golf.

FCG klubber i 2019
Losby Golfklubb
Miklagard Golfklubb
Tyrifjord Golfklubb
Kongsvinger Golfklubb
Gamle Fredrikstad Golfklubb

I 2019 kan du som FCG medlem nyte godt av følgende fordeler:

”Swinging Fridays”:
Hver fredag fra 1.mai til 30.sept kan du spille gratis på en FCG-bane. En unik fordel og merverdi!
*gjelder kun én runde pr. bane pr. fredag, og ikke helligdager.

Greenfee:
Du kan spille på en FCG-bane for kun kr 300,- i greenfee. Prisen gjelder for alle  tider på hverdager og (merk) etter kl. 13.00 på helg og helligdager.

Turnering:
Du kan delta i FCGturneringen  –  spilleform er 2-manns scramble – totalt fire turneringen som avvikles på hhv. Gml. Fredrikstad, Losby, Tyrifjord og Kongsvinger.  Mange lag – mange golfere – herlig stemning – flotte premier. Hvem blir årets FCG-mestere?

Juniorer:
Våre juniorspillere kan spille fritt på alle FCG-baner. Gjelder for spillere til og med fylte 19 år. Spilleretten gjelder for alle  tider på hverdager og (merk) etter kl. 13.00 på helg og helligdager.

Golfreise:
Neste FCG Golfreise går til Sør-Afrika i jan/feb 2020. Mer informasjon kommer.

Golfskole:
FCG Golfskole arrangeres i mars/april 2020. Destinasjon og opplegg legges ut i løpet av april / mai.

Vi ønsker deg en opplevelsesrik golfsesong med First Class Golf!

Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du har spørsmål i forbindelse med FCG.