Vil du representere Losby i lag-NM?

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 16. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Uttaksturneringer for herrer og damer

Lag-NM for herrer og damer går av stabelen 17.-19.juli. Damene spiller i øverste divisjon, og skal spille i Stavanger. Herrene skal spille i 1.divisjon og kjempe om opprykk på Fana Golfklubb.

Lag-NM for junior spilles 5.-7. august. Guttene våre spiller i øverste divisjon, og skal spille på Oslo Golfklubb, mens jentene jakter opprykk på Bærum.

Losby har gode tradisjoner i lag-NM opp gjennom årene, og nå får du sjansen til å bidra til årets lag. Alle med handicap under 5 for herrer og 8 for damer,  kan sikre seg en plass på årets lag-NM lag for damer/herrer gjennom å delta i kvalifiseringen som går her på Losby 28.juni og 5.juli.

Meld deg på her.

Her er uttakskriteriene:
Lag NM Herrer – 5 spillere
2 uttak av Niklas Diethelm.
2 kvalifiseringsturneringer over 1 runde fra 64 på Losby (søndag 28.juni & 5.juli)
  • Vinner runde 1 er kvalifisert etter eventuelt playoff (10,9,10,9 …)
  • Vinner runde 2 er kvalifisert etter eventuelt playoff
  • Sammenlagtvinner er kvalifisert (nr 2 … hvis sammenlagtvinner har vunnet turnering 2) etter eventuelt playoff (10,9,10,9 …)

Lag NM Damer – 4 spillere
1 uttak av Niklas Diethelm.
2 kvalifiseringsturneringer over 1 runde fra 54 på Losby (søndag 28.juni & 5.juli)
  • Vinner runde 1 er kvalifisert etter eventuelt playoff (10,9,10,9 …)
  • Vinner runde 2 er kvalifisert etter eventuelt playoff

Lag NM Gutter – 5 spillere
3 beste på Srixon Tour Vestfold
1 sammenlagt Narvesen Tour Losby og Hauger (27 + 28 juni)
1 uttak av Niklas

Lag NM Jenter – 3 spiller
3 uttak av Niklas

Man kan kvalifisere seg på to forskjellige datoer: 28.juni, kl.16.00, og 5.juli kl.16.00.

Lykke til!