Verv et nytt medlem!

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 19. desember 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

-og begge får fem simulatortimer gratis!

Ved å verve et medlem til et av følgende medlemskap innen 31.januar 2020, vil både du og den du verver motta fem gratis simulatortimer på kjøpet (verdi kr.1950,- begrenset til fem simulatortimer pr.person).

Aksjonær
Dette er medlemskapet som gir full tilgang til begge banene på Losby, samt mange flotte aksjonærgoder!
Se full oversikt over aksjonærgodene her.

Pris: kr.9.950,- pr.år, eller kr.865,- pr.mnd.

Aksjonær+
Dette er en oppgradering for de ivrigste aksjonærene, og gir blant annet gratis driving range og gratis drop-in simulator i tillegg til alle de andre aksjonærgodene!
Se full oversikt over aksjonær+ godene her.
Pris: kr.6.400,- pr.år, eller kr.535,- pr.mnd.

Full spillerett uten oppsigelsestid
Dette gir deg full spillerett på begge baner, men ingen aksjonærgoder. Til gjengjeld er det ingen oppsigelsestid på dette medlemskapet.
Pris: kr.10.600,- pr.år, eller kr.920,- pr.mnd.