Trackman foredrag

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 4. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

-Et lite dypdykk i TrackMan og de unike muligheter det gir deg!

Ønsker du å slå lengre og rettere? Maksimere potensialet i svingen din? Forstå hva som egentlig skjer når kølla treffer ballen? Og hvordan kan du forstå tallene som Trackman gir deg?

Tirsdag 12.mars kl 18-20 tilbyr vi et golfnerdete, men lettbeint, faktabasert lite dypdykk i golfsvingens (køllas) og golfballens fysiske lover - alt ved hjelp av TrackMan-data. Du kan forvente svar på (eller ditto lenker til) mer eller mindre relevante spørsmål du har om køllas og ballens bevegelser.

Dette blir et foredrag med spørsmål og svar, presentert av Anders Hoen, TM-entusiast og tidligere elitespiller/Norgesmester. Anders spiller i dag på hcp +2,9, og har, til tross for at han pt stiller i Senior-klassen, fortsatt en svinghastighet noen og enhver kan misunne!

Møt opp, bli litt klokere og kanskje får du ny inspirasjon til å tenke litt annerledes rundt forbedring av dine golfslag og din golftrening. Det blir ikke noe køllesvinging, så det eneste du trenger å ta med deg denne kvelden er et litt åpent sinn
-dette kan nemlig innebære ny innsikt og noen nye perspektiver på enkelte tidligere vedtatte sannheter.

Hovedhensikten med foredraget er å motivere og gjøre deg bedre i stand til å forstå dine golfdata for å kunne trene på de riktige tingene for deg. Ikke la denne sjansen gå fra deg!

Foredraget er gratis, og åpent for alle medlemmer i Losby Golfklubb. Møt opp på Losby Gods tirsdag 12.mars kl.18.00!

Påmelding i Golfbox

(bare slik at vi vet hvor mange som kommer....)