Spill helgen 21.-22.oktober

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 12. oktober 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Shotgun-start begge dager.

Til sesongens siste helg har vi valgt å kjøre to shotgun starter; lørdag 21.oktober og søndag 22.oktober, begge med start kl.11.00.

Dette er altså ingen turnering, men påmelding i turneringsmodulen er å anse som en vanlig starttid-booking. Alle starter kl.11.00 fra forskjellige hull på banen.

Dette gjør vi for at flest mulig skal få spilt, og komme seg rundt med noenlunde gode forhold, i tilfelle frosten sitter i om morgenen.

Meld deg på som enkeltperson, eller som lag (dersom dere er flere som vil spille sammen -et lag blir en flight). Lag/flighter som ikke er fullstendige vil bli satt sammen med andre spillere.

Det er mange som vil spille, så det er veldig viktig å unngå 'no-show' disse dagene -vi ber om at alle tar hensyn til dette!
Avmeldingsfristen er det samme som påmeldingsfristen (kl.15.00 dagen før)

Påmeldingen er åpen for medlemmer i Losby Golfklubb fra og med lørdag 14. oktober, og åpnes for gjester fra og med onsdag 18.oktober. Greenfee for gjester er kr.400,-

Meld deg på/book starttid for lørdag her. (åpner kl.00.01 natt til lørdag)

Meld deg på/book starttid for søndag her. (åpner kl.00.01 natt til søndag)