Sommertilbud på instruksjon med Henriette

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 24. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ta instruksjon sammen!

Bilde: Hagenfoto
I sommer introduserer Henriette Eidsæther Syr muligheten til å ta protimer sammen med andre -både på treningsfeltet og på banen.
Det er mye å lære av å høre på at andre mottar tips også, så nå kan man booke instruksjon for inntil 4 personer sammen, og få 2 timers instruksjon for så lite som kr.500,- pr.person!

Bestill din time i dag

-husk å logge inn i bookingsystemet med telefonnummer og passord. Hvis du ikke har dette, så oppretter du bare en bruker gjennom 'registrering'.

Pro time for to personer til prisen for en: kr.800,-
•    Del en protime.  Du lærer mye av å se på når andre når instruksjon. Effekten blir derfor god når du deler en protime med en venn eller et familiemedlem (Bookes som en vanlig protime på nettsiden).

2 timers undervisning i gruppe opptil 4 personer (putting, chipping, bunker etc)
•    2 personer        kr.1.500, - for hele gruppa.
•    3-4 personer     kr.2.000, - for hele gruppa.

2 timers spill-leksjon på bane for opptil 4 personer
•    2 personer        kr. 1.500, - for hele gruppa.
•    3-4 personer     kr. 2.000, - for hele gruppa.

Kjøp 5 protimer -få den 6.timen gratis!
•    Gjennomfør 5 timer og book den 6 timen uten kostnad.  Totalt kr. 4.000,-