Smart Elektro forlenger med Sebastian

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 27. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

-Han er en flott ambassadør for golfsporten

Smart Elektro, som har vært aktiv som sponsor i miljøet i Losby Golfklubb i mange år, har forlenget sin sponsoravtale med Sebastian Eidsæther Syr.

Sebastian jobber knallhardt for å komme seg videre i golfens verden, og har flere gode resultater å se tilbake på de siste årene. Det er selvfølgelig ikke lett å holde hodet over vannet i disse tider, men det er veldig oppløftende å se hvor hardt og stødig han jobber på. Som toppidrettsutøver er han en av de få som fortsatt kan benytte seg av simulatorsenteret her på Losby gjennom korona-tiden, og det går ikke en dag uten at han er på plass og jobber med alle de små detaljene som må til for en som ønsker å slå gjennom på høyt nivå.

Vi i Losby er stolte av Sebastian, og veldig glade for at Smart Elektro har tro på at han kan ta det neste steget!

Gratulerer til begge parter!

Facebook innlegg fra Smart Elektro:

Smart Elektro har vært aktivt med i golfmiljøet på @Losby Golfklubb i mange år som sponsor. Dette har både ansatte, kunder og leverandører av Smart fått stor glede av.
Losby har også mange flotte opplevelser på en arena der barn, ungdom og voksne i alle aldre kan føle på mestring sammen.

Sebastian E. Syr er en vi i Smart Elektro har hatt god kontakt med i lang tid. Vi har fulgt Sebastian helt fra juniortiden i klubben og nå hele veien til proff golfspiller.
Sebastian er en flott ambassadør for golfsporten. Han er pliktoppfyllende, målrettet og har en stå-på-vilje som gjør oss sikre på at han vil nå de målene han setter seg.

På bakgrunn av dette har vi derfor forlenget vår sponsoravtale med Sebastian for 2021 sesongen, og oppfordrer flere til å henge seg på slik at han lykkes i det å etablere seg på «touren» i nær fremtid!

Vi ser frem til samarbeidet, og gleder oss til å følge deg i på veien videre!