Simulatorspill for Losby medlemmer

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 31. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Herre- dame- og seniorgruppa inviterer

Simulatorsenteret her på Losby gir oss en fantastisk mulighet til å holde golfsvingen ved like gjennom vinteren -og kanskje til og med bli bedre gjennom de mørkeste månedene...?!?

De forskjellige gruppene starter opp med simulatorspill neste uke. Selve turneringsspillet (for de gruppene som ønsker det) kommer i gang i starten av desember. Grunnen til at vi avventer litt, er at Trackman holder på å sette opp en turneringsmodul i systemet sitt, som vi håper kan ivareta alle turneiringene utover vinteren.

Seniorgruppa spiller mandags formiddag fra 09.30 - 13.00.
Her vil det bli satt opp en fast turneringsserie. Denne kommer i gang i starten av desember, men frem til da så møtes vi til sosial hygge og god golf! Det er satt opp med plass til 16 spillere hver gang.

Påmelding i Golfbox.

Herregruppa spiller tirsdager.
Det er satt opp to simulatorer (8spillere) tidlig, fra 16.00 - 19.00, og inntil fem simulatorer (20 spillere) fra kl.19.00 - 22.00.

Påmelding til kl.16.00 i Golfbox.
Påmelding til kl.19.00 i Golfbox.

Damegruppa
spiller torsdager kl.17.00 - 19.00.
Det er holdt av to simulatorer hver gang, med plass til åtte spillere. Foreløpig er det lagt opp til sosial omgang og hyggelig samvær, samtidig som man får oppleve hvor morsomt simulatorgolf er! Dersom det blir ønske om å sette opp turnering i løpet av sesongen så vil det selvsagt bli gjort!

Påmelding i Golfbox.

Vi ønsker alle hjertelig velkommen tilbake til en ny simulatorsesong! Med mange nye baner og morsomme treningsfasiliteter ser vi for oss at dette blir en fin innendørssesong