Simulatorsenteret stengt på ubestemt tid

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 11. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nye nasjonale smittevernregler

-------saken oppdateres-------

Som følge av koronatiltakene i Lørenskog Kommune vil simulatorsenteret fortsatt vil være stengt inntil videre.

Vi håper selvfølgelig å komme i gang igjen så snart som mulig, og smittetrykket er på vei ned, men inntil videre må vi bare holde oss på matta, og vente. Vi håper at alle holder seg trygge og følger retningslinjene som settes, slik at vi alle kan komme raskere tilbake til hverdagen igjen.

Ta vare på dere selv, og hverandre!

Hilsen oss i Losby Golfklubb

Hvis du vil lese mer omhvilke regler som gjelder for Lørenskog Kommune, kan du se full oversikt her.