Seks lag klare for Royal Portrush

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 10. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Losby-lag vant trekningen!

Tre av seks lag var klare for Royal Portrush før fjerde og siste FCG-turnering ble avviklet på Kongsvinger GK lørdag 7.september. Det var følgelig knyttet stor spenning til hvem som gikk seirende ut av de tre uttakene som gjensto – første lag som kunne puste lettet ut var Geir Glommen og Gard Hauge fra Miklagard GK. De vant turneringen. Vi gratulerer!

Neste lag som kan sette av 21-24.september i kalenderen er Petter Bratvold og Ola Skrutvold fra Tyrifjord GK. Laget gikk til topps på FCGs Order of Merit. Meget bra!

Sjette og siste lag skulle trekkes blant alle deltakere – laget med riktig dose vinnerlykke ble Helge Mikalsen og Cecilie Smith fra Losby GK. FCG-gjengen til Royal Portrush blir således:

1. Bjørn Singdahlsen / David Svensen – Gml. Fredrikstad GK – vant første turnering på Gml. Fr.stad 18.mai
  2. Stein Bakkerud / Ketil Holter Olsen – Gml. Fredrikstad GK – vant andre turnering på Losby 22.juni
  3. Tom Pagel / Espen Litlebø – Gml. Fredrikstad GK – vant tredje turnering på Tyrifjord 17.august
  4. Geir Glommen / Gard Hauge – Miklagard GK – vant fjerde turnering på Kongsvinger 7.september
  5. Petter Bratvold / Ola Skrutvold – Tyrifjord GK – vant FCG-turneringens Order of Merit
  6. Helge Mikalsen / Cecilie Smith – Losby GK – vant trekningen

Vi gratulerer alle, og ønsker dere en fantastisk tur til Royal Portrush. Vi benytter anledningen til å takke alle deltakende lag i årets FCG-turnering.

Geir Glommen og Gard Hauge – vinnerlaget på Kongsvinger