Sebastian Eidsæther Syr blir profesjonell

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 13. desember 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tegnet sponsorkontrakt med Smart Elektro.

Sebastian er kvalifisert for Nordic Golf League neste sesong, og skal spille turneringer på Ecco Tour, Swedish Golf Tour og Finnish Golf Tour, etter at han kom på andreplass i kvalifiseringen tidligere i år.

Nå har han bestemt seg for å bli profesjonell, og signerte i går, torsdag 12.desember, sponsorkontrakt med Smart Elektro. Avtalen gjelder i utgangspunktet for ett år av gangen, og gir Smart Elektro profilering og tilgang til å bruke Sebastian til en del arrangementer gjennom sesongen.

Smart har kjent Sebastian i mange år, og hatt gleden av å ha ham i staben som utplasseringselev, en dag i uken gjennom et helt år. Bedriften har selv mange golfspillere, og denne avtalen gjør at de får gleden av å ha en å heie på og følge med på!

-Vårt mål er å være med Sebastian til han er vel etablert, og vi sikter på å følge han i OL 2024 i Paris, sier Thor Bergli i Smart Elektro. Smart anbefaler flere bedrifter å støtte oppunder unge idrettsutøvere som trenger bidrag i en oppstartsfase!

Sebastian er på jakt etter flere støttespillere til sin satsing, og tar selvfølgelig gjerne imot henvendelser fra interessenter!

Vi gratulerer både Sebastian og Smart Elektro med samarbeidet, og gleder oss til å følge Sebastian på veien videre!