Pink Cup 2018 -en suksess!

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 19. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

kr.90.000,- samlet inn til Kreftforeningen

”Velkommen til knotteland”
Det var hilsenen til de 75 Pink Cup-erne som ankom hull 2 søndag 17. juni. For det fuktige været hadde invitert tusenvis av disse små stikkende, bevingede skapningene. Til frustrasjon for alle dem som var frivillige denne dagen og som ikke kunne flytte seg så mange skritt om gangen. Men knotten hadde så visst ingen betydning for dem som slo golfballler så nært hulet som mulig. Ja, rent bortsett fra at noen var Closer to Finn, enn Closer to the pin.

Til tross for store nedbørsmengder i Akershus og Oslo, snek vi oss mellom regnbygene. Vi slapp unna med en byge som varte ca. 3 hull.  Og mens vi alle gikk inn etter runden passerte tordenværet over Lillestrøm med bulder og brak. Til info, så var E6 ved Skullerud i Oslo stengt pga store nedbørsmengder!!!

Vinnere av Pink Cup 2018 ble:
Team Shank, bestående av (fv på bildet) Petter Ødegård, Christoffer Hansen, Kenneth Solberg og Joakim Bjørkhaug, gikk av med seieren.  De vant overlegent med 56 nettoslag og imponerende 58 slag brutto.

Team Losby kom på andreplass (Sebastian E. Syr, Christian Eliassen, Sander Fjell og Christopher Gjelten) endte på 60 netto og 65 brutto.

Ikke mye vi kan stille opp mot disse dyktige ungguttene fra Losby.

Innebakt i Pink Cup i år var også en par 3 hulls konkurranse sponset av Lexus.  Vinner her ble Christopher Hansen. Nesten uslåelig på å spille par 3 hull.
Hull 2:   4,73, Hull 6:  10,05,  Hull 8: 7,40,  Hull 10: 11,10,  Hull 13 1,90.  Dette gir et snitt tall på 7,04 på treff i fra flagget og de tre beste hullene hadde summerte seg opp til fantastiske 14,03!  Gratulerer til en dyktig golfspiller!

I tillegg hadde vi premiering av nærmest flagget på hull 2, lengste utslag på hull 16 og retteste og lengste utslag på hull 1.
Alle som traff green på hull 6, 8, 10 og 13 var med i trekning av hullgevinster.

Sponsorer:
Vi takker alle som støttet oss og som gjorde det mulig for oss å ha en morsom konkurranse med massevis av flotte premier.
Våre støttespillere i alfabetisk ordning:
Allkopi, Bertel O. Steen, Bring, Callaway, Canon Norge, Casa Mia – Lillestrøm, Cobra, Color Line, Dagens Medisin, DNB, Elkjøp Nordic, Eva Berntsen, Extra Finstadjordet, Finn H. Andreassen, Grappa Group, Hageland Lørenskog, Håkon Gullvåg, Kinoklubben, Kjus Klær, Lexus Norge, Losby GK, Losby Gods, Ping, Puma, Riis Bilglass, Scandic Hotels, Skousen Alanabru, Skousen Lørenskog, Smart Elektro, Sparebank 1, Srixon, Thon Hotels, Trysilfjellet Golfklubb, Viking redningstjeneste og Wintherklinikken.

Til alle dere som ikke hadde anledning til å komme:
Frem til og med 25 juni er det mulig å innbetale støtte til kreftforeningen via linken under. Beløpet blir registrert som innsamlet på Losby GK, og utgjør allerede kr.4050,- (i tillegg til de 90.000,- som kom inn på søndag)!

Gi din støtte her.

Stor takk til alle som hjalp til denne dagen, medlemmer fra Losby kompaniet, og venner og hjelp fra klubben og hotellet, og iike minst en stor takk til alle spillerne som var med og støttet Kreftforeningen denne dagen!

Losby Pink Team 2018 bestående av:
Britt Andreassen, May Brørby, Lisbeth Foss, Lillian Krokan, Roar Lüthcke og Nora H. Ness.