Østmork åpner

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 17. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 19.april kl.11.00

Vi har gleden av å meddele at Østmork åpner allerede førstkommende søndag kl.11.00

Tidsbooking åpner i Golfbox kl.12.00 fredag 17. April!

Det er vanlig tidsbooking i Golfbox, men ingen registrering i proshoppen.
Klubbhus og alle bygninger er dessverre stengt, og det er ikke tilgang til toaletter og garderober. All trafikk til banen går gjennom treningsområdet og rundt Godset.
For eventuell oppvarming må det bookes tid på drivingrangen, hvor man kan booke en time av gangen.

Vi har satt opp en liten provisorisk 'shop' på parkeringsplassen hvor man får kjøpt baller, pegger hansker og greengaffler frem til kl.18.00.

All betaling foregår med VIPPS.
Gjestegreenfee er kr.550,- for alle besøkende inntil videre.

Vi ønsker at alle setter seg godt inn i reglene rundt spill før dere kommer. Ta godt vare på dere selv og andre, så får vi en super golfsesong

Velkommen til Losby!