Oslo Forum 2024

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 5. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Slik påvirker det golfspill på Losby

Neste uke, fra mandag til og med onsdag, er Oslo Forum tilbake på Losby Gods. Som vanlig vil dette påvirke oss i golfklubben også, men ikke mer enn at det meste går akkurat som vanlig.

-Baner og driving rangen er åpne.
Begge baner er åpne som vanlig, men man vil måtte gå rundt på utsiden av Godset for å komme til hull 1.

-Alle bygninger blir stengt.
Ingen får komme inn i bygningsmassen her på Losby. Det betyr at shoppen, toalettene og kafeen blir stengt. Toalettene ute på banen blir selvfølgelig åpne.

-Trallerommet blir stengt.
Alle som trenger tilgang til utstyr som oppbevares i trallerommet, må få hentet ut dette FØR mandags morgen.

-Liten kafé og shop på parkeringsplassen.
Det blir satt opp en liten campingvogn ved parkeringsplassen. Her vil det bli solgt litt kioskvarer, og et enkelt utvalg shop-varer (baller, pegger og hansker). Alt salg forgår via Vipps.

-Begrenset parkering.
Det blir færre parkeringsplasser enn normalt, så vi oppfordrer til samkjøring.