Nytt serveringstilbud på Losby

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 22. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Servering på banen hver helg

Per Fredheim og Tommy Signal var strålende fornøyde med å få seg en kopp kaffe og en pølse før hull 9.
Hver helg, fra kl.10.00 - 16.00 kan golfere på Losby glede seg over en kopp kaffe, en pølse, eller en sjokolade fra den nye kiosken mellom tee 9 og 15. Om kort tid vil også vendingmaskinen ved hull 12 være oppe å gå igjen. Alt i regi av Nitor AS.

Losby har et lengre samarbeid med Nitor, en arbeidsmarkedsbedrift som skal gi "jobb med mening" til mennesker som har havnet utenfor arbeidslivet. Et fantstisk tiltak! Gjennom flere år har de blant annet hatt ansvaret for å plukke baller på driving rangen på Losby. Den nye kiosken er en utvidelse av dette samarbeidet. Nitor driver også Losby Kafé og besøksgård, samt flere andre tiltak.

Kiosken står mellom teestedet på hull 9 og hull 15, slik at man kan komme innom 2 ganger i løpet av runden. Både vi i Losby Golfklubb, og de som jobber i Nitor håper dette blir et godt prosjekt som golfspillerne på Losby vet å sette pris på!

Velkommen innom!