Nye faktureringsrutiner på Losby

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 10. februar 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi tilbyr nå månedlig betaling av årskontingenten!

Til medlemmer i Losby Golfklubb og aksjonærer i Losby Golfpark AS

For å kunne tilby våre medlemmer månedlig betaling av kontingenter og spillerettsavgifter, har vi endret våre faktureringsrutiner, og har engasjert NorKred AS til å sende ut og følge opp våre fakturaer.

Medlemskontingenter og spillerettsavgifter er fakturert fra NorKred AS den 15.februar i sin helhet (for hele året). Forfall på fakturaen er 10.mars (se lengre ned på siden for mer utfyllende informasjon om månedlig betaling).

Dersom du ikke har mottatt faktura, ta kontakt med oss her.

Fakturaene er sendt ut på efaktura dersom du i nettbanken har krysset av «Ja til efaktura fra alle». Den ligger da i nettbanken(e) dine og kan enkelt betales derfra med et klikk.
Benytter du betalingsappen Vipps og har sagt ja til å motta efaktura der, har den også landet der. Du velger selv hvor den betales fra og den slettes da fra den appen den ikke betales fra.

Hvis du ikke har satt opp nettbanken slik at du kan motta efaktura fra Losby Golfklubb, vil fakturaen bli sendt ut per E-post.

Hvis du ikke har E-post adresse liggende i Golfbox, er fakturaen blitt sendt ut per post.

Ønsker du månedlig betaling?
Hvis årsfakturaen din er høyere enn kr.4.000,- kan du nå velge om du vil betale fakturaen fra Losby Golfklubb i månedlige avdrag. Fakturaen for hele året vil ble sendt ut som beskrevet over. De som ønsker å dele opp betalingen i enkle månedlige trekk med avtalegiro, kan følge informasjonen på fakturaen, og ta kontakt med NorKred AS som da vil kreditere utsendt faktura og utstede månedlig faktura hver måned fra februar (fakturaen i februar vil gjelde for januar, februar og mars) t.o.m desember 2020. Velges denne løsningen vil det påløpe et månedlig gebyr på kr 35,- (per spillerett).

Ta kontakt med monika@norkred.no hvis du ønsker månedlig betaling med avtalegiro.

Avtalegiro
Hvis du velger månedlig betaling kreves det at du oppretter avtalegiro på den månedlige betalingen. Når du betaler den første fakturaen fra Losby Golfklubb vil du få tilbud om å aktivere avtalegiro i nettbanken. Da vil den neste og påfølgende fakturaer bli trukket på avtalegiro, og trekkes automatisk fra din konto på satt forfallsdato, uten at du trenger å foreta deg noe som helst.

Som medlem plikter du selvfølgelig fortsatt å betale hele årskontingenten, uavhengig av om den betales i ett avdrag eller i månedlige avdrag.

Gebyrer:
På første purring, som sendes på dag 14 etter forfall, vil det påløpe kr. 70,00 i gebyr + forsinkelsesrente.
På andre purring, som er inkassovarsel og sendes på dag 28 etter forfall, vil det påløpe 2 x kr 70,00 + forsinkelsesrenter.

Vi er veldig fornøyde med å få på plass denne ordningen, og håper også at medlemmene våre setter pris på denne muligheten!