Ny løsning i Golfbox

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 11. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lanseres tirsdag 16.august

Golfbox har nettopp sluppet nyheten om at det kommer ny teknisk løsning for Golfbox brukere.
Vi vet ikke helt hva dette innebærer, men så vidt vi kan skjønne dreier det seg i første omgang om et nytt design -og ny teknologi, som skal gjøre det lettere å legge til nye løsninger etterhvert, og være responsivt, slik at det tilpasser seg ulike enheter.

Dette er spennende! 'På tide', vil mange si, men likefult spennede! Vi krysser fingrene, og håper dette vil bli en forbedret versjon av Golfbox. Det er også meningen at den på sikt skal erstatte appen som er i bruk i dag.

Golfbox påpeker at de dessverre ikke har kapasitet til å ta imot spørsmål fra individuelle spillere, men at henvendelser skal gå gjennom klubbene.

Du kan se informasjon om lanseringen her