Ny gode i aksjonær+ programmet

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 20. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratis bruk av hotellets treningsstudio!

Den siste goden vi har fått på plass til våre aksjonær+ medlemmer er fri bruk av hotellets nye treningsrom.

Treningssenteret kan benyttes fritt av alle som har oppgradert til aksjonær+, så oppgrader ditt medlemskap, og kom i gang med treningen! Alle vil få egne nøkkelbrikker for inngang, og senteret er åpent når det passer deg!

Vil du oppgradere ditt medlemskap? Ta kontakt med oss i dag, og nyt godt av alle godene det gir deg!
*de som eventuellt ikke er aksjonærer fra før ville måtte signere for en aksje for å kunne få dette medlemskapet.

Se full oversikt over fordelene et aksjonær+ medlemskap gir deg.