Norgesmesterskapet 2019

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 26. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Når er banen stengt for vanlig spill?

Neste uke, fra torsdag til søndag, spilles Norgesmesterskapet her på Losby.
Det er Norges beste dame- og herrespiller som skal kåres, samt at det spilles NM i paragolf, for døve og funksjonshemmede, og NM i Footgolf, i helgen. Startfeltet i NM ser ut til å være blant de aller sterkeste vi har sett på en stund, så dette blir spennende!

Vi anbefaler alle våre medlemmer og andre golfinteresserte til å ta en tur innom Losby neste uke!

Et slikt arrangement medfører nødvendigvis at ordinær tilgang til banene blir begrenset. Her ser du hvilke begrensninger som gjelder:

Østmork:
Onsdag 31.7 er innspillsdag -og banemannskapet trenger ettermiddagen til å gjøre klar banene til dagen etter. Det er fullt mulig å booke starttider denne dagen, men vær oppmerksom på, og ha respekt for, at det kan komme til å gå sakte, og at mange skal studere litt ekstra underveis.
Torsdag 1.8 - Søndag 4.8: Banen er stengt for ordinært spill.
Det kan være at banen kan komme til å bli åpnet på kveldstid, men dette blir helt opp til hva banemannskapet føler fungerer for dem.

Vestmork:
Åpen hele uken.
Fredag 2.8 ettermiddag - søndag 4.8: stengt for ordinært spill.

Vi minner om at alle våre aksjonærer har fordelaktige avtaler for spill på andre FCG baner, og til og med gratis spill på alle disse hver fredag!