Nå starter turnerings sesongen

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 18. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Srixon Tour og NM-match

Nå starter endelig turnerings sesongen.

Juniorene er først ute med Srixon Tour på Vestfold 21 til 23 Juni. Hele 7 spillere (5 gutter og 2 jenter) fra Losby er kvalifisert. Srixon Tour er det høyeste nivået på junior turneringer i Norge, og det er veldig gledelig at vi stiller med hele syv spillere! Vi har også flere spillere som vi håper kan kvalifisere seg inn til dette nivået i løpet av sesongen.

Følg våre beste juniorer her.

Neste uke får også proffene sin sesongdebut. Våre proffer, Karoline Lund og Sebastian Eidsæther Syr, er begge kvalifisert til NM match på Atlungstad 25 – 27 Juni, sammen med Max Hartmann. Kanskje vi kan få en reprise av NM Match på Hakadal fra 2018 da Max overasket alle og vant?! Det hadde vært fantastisk, men det blir nok tøffe tak i år, da hele norgeseliten er med!

Du kan se hva Norsk Golf skrev om tidenes sterkeste startfelt i NM-match her.

Både Sebastian og Karoline er potensielle utfordrere til tittelen i hver sin klasse, så dette kan bli spennende! Matchene spilles over 9 hull, noe som kanskje gjør det mer uforutsigbart enn normalt, men alle våre spillere har trent godt i det siste og vært flere ganger på Atlungstad for å forbrede seg til matchspill.

Følg den spennende utviklingen i NM-match her.

NM Match inngår Garmin minitour som du kan lese mer om her.

Tekst: Per Andresen