Losby på andreplass

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 15. november 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Eivind og Stian kjempet godt i finalen!

Gratulerer til Eivind Haugen og Stian Lauritzen med fin andreplass i årets FCG Invitational finale på Las Colinas!

Til slutt ble det Gamle Fredrikstads Thomas Ohnstad og Patrick Amundsen som halte det hele i land. Gamle Fredrikstad var den eneste klubben som bare stilte med et lag i finalen, men det holdt altså til å sikre seieren foran Eivind og Stian.

Våre gutter ledet etter første dag, og en god runde på netto 62,5, men det var veldig tett i toppen, og hele 4-5 lag hadde mulighet til å gå av med seieren med en god andrerunde. Dessverre ble laget fra Fredrikstad for tøffe dag to, da de avsluttet med en runde på netto 59,25, og til slutt vant med seks slag og en samlet score på 122!

Vi gratulerer nok en gang Eivind og Stian med super innsats, og håper enda flere blir med i FCG Invitational neste år!