Losby med seks spillere i NM 2020

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 29. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

30.7 - 2.8 på Holtsmark

Karoline Lund må finne seg i å være en av favorittene til årets NM gull.
Årets Norgesmesterskap går på Holtsmark 30.7 - 2.8. Losby stiller med seks spillere på start, og er med det 6. best representerte klubb når det kommer til antall deltakere. Årets NM felt er kanskje sterkere enn noen gang, så dette blir spennende!

Følg livescoring fra NM her

Fra Losby stiller fem herrer og én dame; Sebastian Eidsæther Syr, Max T. Hartmann, Herman Huus, Christoffer Hansen, Atle Ruden og Karoline Lund. Vi skal ikke spekulere i hvordan hver enkelt kommer til å gjøre det, men Karoline må nok finne seg i å stille med et favorittstempel til å innta en av de aller øverste plassene på pallen! Norskgolf.no har spurt godt meriterte Marius Torp, en av Eurosports golfeksperter, om å liste sine favoritter. På denne listen plasserte han Karoline på 2. bare bak storfavoritt Marianne Skarpnord.

Se listen over Torps NM favoritter her.

Av herrene er det kanskje Sebastian som har størst ambisjoner for helgen, men ungguttene Max og Herman kan også komme til å overaske, og de som kjenner dem vet at både Atle og Christoffer kan sette sammen en god score, så dette blir spennende!

Uansett så håper vi at alle sammen får en super helg, og ønsker dem lykke til!

Alt du trenger å vite før NM på Holstmark fra norskgolf.no.