Lær å bruke Trackman range!

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 5. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Torsdag kl.18.00 - 20.00

Trackman Range, kanskje verdens beste driving range verktøy, er installert på rangen på Losby -og det koster ingen ting å bruke det! For at flere skal få nytte av dette, har vi satt opp en liten introduksjon, slik at flere skal få muligheten til å bli kjent med Trackman Range.

Fra kl.18.00 - 20.00 vil alle som ønsker å lære om Trackman få gratis baller til å prøve systemet!

Dette gir helt nye muligheter for trening! Vår favoritt er kanskje 'Find my distance', hvor du kan kartlegge hvor langt køllene i baggen din faktisk går. Ikke mer gjetting, ikke noe å lure på -her får du lengden på alle køllene dine -og alt blir lagret i profilen din!
Men mulighetene er mange flere! Her er det spill for barn, spill hvor man kan konkurrere mot hverandre, men kan trene ute på en bane (snart også Losby -tenk å kunne finspisse hvilken kølle man skal bruke på hull 15!), og spille forskjellige baner.

Det er mange muligheter -og førstkommende torsdag kan du komme og lære litt mer om disse.

Du kan bruke en smart telefon eller en pad -eller du kan bruke de fast installerte skjermene på taket på rangen.

Last ned Trackman appen før du kommer, så er du klar til start! Den lastes ned der du henter appene dine (via qr koden under).

Ikonet til appen ser slik ut

Hvis du er i tvil om nedlasting av app, kan du se en hjemmelaget steg for steg forklaring her.

Vel møtt på torsdag!!