KM Simulator 2024

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 19. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Soleklar seier til Truls Kristoffersen!

Truls innledet KM på simulator med en knallsterk runde på 64 slag på Great Northern! -8 og ledelse med hele 9 slag ned til storebror Kim Kristoffersen på +1. Med det var vel den store spenningen i Klubbmesterskapet på simulator mer eller mindre ødelagt. På plassene bak Kim fulgte Fredrik Jullum og Martin Aas på henholdsvis +2 og +5.

Andre runde gikk på Royal Drottningholm, og Truls fortsatt der han slapp. -4 og beste runde også i runde 2 ga seier på totalt -12, hele 12 slag foran nærmeste utfordrer Fredrik Jullum, som havnet på par sammenlagt etter en god andrerunde på -2. Tredjeplassen gikk til Kim Kristoffersen.

Truls får 2 billetter til Moss og Rygge gjennom GolfMore appen, mens Kim og Fredrik får én hver.

I dameklassen var det dessverre ingen påmeldte.

Gratulerer til pallen! Neste år går selvfølgelig KM på Losby!