KM senior simulator 23/24

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 20. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbmesterskap for senior på simulator

Mandag 8. og torsdag 11. april inviterer vi til klubbmesterskap for senior på Simulator.

Vi spiller 2 runder med cut etter første runde (totalt 20 spillere). Brutto slagspill.
Innledende runde går på Great Northern, mens finalerunden går på Royal Drottningholm.

Senior Herre (50-64år): Great Northern: 5242m, Royal Drottningholm: 5404m
Senior Dame (50-64år): Great Northern: 4564m, Royal Drottningholm:  4248m
Eldre Senior Herre (65år+): Great Northern: 5242m, Royal Drottningholm: 5404m
Eldre Senior Dame (65 år+): Great Northern: 4564m, Royal Drottningholm:  4248m

Alle runder spilles med medium greener, pinneplasseringer og fairways, uten vind og med stimp på 9.

Mandag 8.april:
Innledende runde spilles med 2 starter for å gi plass til totalt 48 spillere prioritert etter hcp. Vi oppfordrer alle som har muligheten til å spille kl.10.00 til å velge denne klassen, slik at flest mulig får være med!

Første pulje kl.10.00
Andre pulje kl.18.00
-dersom det blir stor nok påmelding kan det utvides med flere puljer.

Ingen får velge hvem man skal spille med eller på hvilken simulator -dette trekkes!

Torsdag 11.april:
Finalerunden spilles kl.18.00, med plass til totalt 20 spillere. Disse plassene fordeles i henhold til påmeldingen i de forskjellige klassene.
Alle som skal delta må ha en Trackman profil, men det er ikke nødvendig med et etablert Trackman handicap, da denne turneringen kun forholder seg til brutto score.
Med hensyn til fordeling i klassene er det viktig at man legger inn fødselsdato og kjønn i Trackman appen. Dette gjøres på følgende måte:

Åpne appen
Velg 'Me' (nederst til venstre)
Velg tannhjulet (øverst til venstre)
Velg 'Profile' (første valg i listen)
Fyll inn fødselsdato under 'Birthday'
Velg kjønn under 'Gender'
Velg 'Save changes' (nederst).

Det er kun påmelding i Golfbox.
-av hensyn til spilletempo er det satt en hcp-grense på 30. Ved stor påmelding blir spillere med lavere hcp prioriteres.

Påmelding i Golfbox