Klubbturneringen på simulator

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 24. november 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Startfeltet utvides

Bellerive CC
Det er stor interesse rundt Klubbturneringen på simulator, og det er veldig moro!
Dette tar vi konsekvensen av, og utvider startfeltet på tirsdagene. Vi har nå plass til 15 spillere kl.16.00 og 24 spillere i kveldsrunden.

De som spiller kl.16.00 vil kun være 3 på hver simulator, og håpet er at disse skal være ferdige mellom 18.00 og 18.30, slik at kveldsgruppa kan komme i gang. umiddelbart etterpå. Det blir altså en slags 'løpende start', så snart første gruppe er ferdig, for de som er klare fra kveldsgruppa.

Vi prøver med dette å få plass til alle som har lyst til å være med, og prøver oss litt fram med antallet vi får plass til. Uansett så er det veldig gøy at mange har lyst til å være med -dette er både sosialt og morsomt!

Live Leaderboard, fra både Senior- og Klubbturneringen, finner du nå her på nettsiden -under menyvalget 'Simulator'.
Selve leaderboarden oppdateres først når første runde  er ferdig mandags kveld, men hvis du klikker 'Round' får du se hvordan det ligger an i de forskjellige klassene i runde 1.

NB: Turneringen kan spilles akkurat når man ønsker, men 'sosial dag' er tirsdag.
Ønsker du å spille andre dager, er det bare å melde seg på turneringsserien i Trackman, og spille når det passer deg (hvis du savner invitasjon til turneringen er det bare å ta kontakt på info@losby.no -den skal være sendt ut til alle!).
Hvis du ønsker å være med på tirsdagene, må du melde deg på turneringsserien i Trackman, samt melde deg på Klubbturneringen i Golfbox.

Meld deg på i Golfbox