Karro og Seb Pro Challange 2020

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 10. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Super dag, gode resultater og mye moro!

129 deltakere, strålende golf-vær og godt humør lover godt for de fleste turneringer, og det ble også fasiten etter helgens Karro og Seb Pro Challange 2020! -som om ikke det var godt nok, så ble det spilt god golf og kampen om seieren gikk helt til den berømte døra!

Alle lagene var under par netto, og i topp 15 var alle lagene mellom -13,1 og -16,6. Det ligger i kortene at en scramble kommer til å bli tett, så derfor ble det bestemt at vi måtte ta med desimaler for å få en tett og spennende kamp! Og det fikk vi!
Det lengste strået ble trukket av laget Carmens gode hjelpere. Laget besto av June Bolme, Lill Kristian Sæther, Terje Erga og Carmen Erga Anderson. De endte totalt -16,6 (60 brutto), og vant en dag på Rudskogen hvor de skal lære å kjøre Porsche!

0,5 slag bak vinnerne kom Kaptein Krok's utvalgte med Knut Krokan, Niklas Diethelm, Johan Lennart Persson og Anders Westgaard på -16,1 (58 brutto). De fikk med seg solbriller fra Northug.

0,1 slag bak Kaptein Krok finner vi Team Kokkos, med Adrian Aambø, Claes Kjelshus, Ole Andre Rognstad og Marius Særnmo på -16 (62 brutto). De fikk en runde på go-kart banen.

Fra pallen og ned til 15.plass skilte det altså bare 2,7 slag -noe som i seg selv forklarer hvorfor man bruker kommaverdier i slike konkurranser!

Her kan du se full resultatliste fra turneringen.

Selve konkuransen til side, det viktigste av alt denne dagen var jo å samle inn penger til Karoline og Sebastian. Totalt sitter de igjen med ca. kr.90.000,- på deling. Et veldig viktig bidrag for å få endene til å møtes i hverdagen som golfproff! Tusen takk til alle som deltok og bidro;

Alle sponsorene; Smart Elektro, AF-Håndverk, Myrdahl og Sveen, Stenerud Byggservice AS, Malemester Buer AS, Advokatfirmaet Seland Orwall DA, Brightstar, Oleg Sveiseverksted og Skeidar, samt Northug solbriller, Zpikes AS,

Rudskogen og Harald Huysman Karting som stilte med premier.

-Og selvfølgelig alle deltakerne!

En stor takk også til primus motor Per Andresen, David Lloyd og Henrik Nicolai Ovenberg Sr for deres bidrag til å gjøre dagen bedre for alle!

Karoline og Sebastian takket alle delterne og sponsorene for hjelpen!

Premieutdelingen ble ledet av David Lloyd -som vanlig med godt humør og glimt i øyet.