June Bolme Norgesmester MidAm.

Av: Ronny Engen  |  Publisert: 16. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Utklasset konkurrentene, vant med 17 slag.

Holtsmark GK arrangerte denne helgen NM for Mid-amatører.
Dette er et amatørmesterskap for de som er 30 år eller eldre, herrer og damer med Hcp opp til 10/16.

Vi gratulerer June, som var helt overlegen i dameklassen og vant med hele 17 slag til nest beste dame. Og hvem var det, jo søsteren Karine.
Hun var igjen ett slag bedre enn Anette Fjeld fra Oslo Golfklubb.

June kunne fortelle etter tuneringen at banen var veldig våt, men ellers i bra stand. Veldig fint og varmt vær på lørdag og overskyet med noen regnbyger på søndag. Hun slo ballen bra hele helgen og er veldig fornøyd med spillet. Kort oppsummert var det en bra helg.

I herreklassen gjorde Christoffer Hansen det også bra. Endte på 5. plass med +5 slag. Thor Erik Aarseth og Anders Hoen deltok også fra Losby, men havnet noe lenger ned på listene.

Her finner du alle resultater fra mesterskapet.