Jarle 1212 - 2024

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 19. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En regntung suksess!

Bilde: Ingar Næss
Jarle 1212 ble nok en gang suksess, til tross for utfordrende vær, og kr.121.212,- ble samlet inn til Stiftelsen Organdonasjon.

Det er et imponerende arbeid som gjøres i forbindelse med dette arrangementet, særlig av initiativtakerne Henrik N. Ovenberg Sr, Johan og Lisbeth Foss og Jarle Kristiansen. Det er selvfølgelig også mange flere som er med å bidra, så en stor takk til alle sammen -nok en gang! Dere er med på å sette klubben på kartet, og lager et supert arrangement!

Vinnere denne gangen ble 'Balls deep', med Henrik Rosmer Hauge, Lars Olliver Aune, Emil Ruud, Marcus Wahlund og Herman Huus, med hele 17,4 slag under par.
Rett bak, på 17,2 under par, fulgte 'Fem karer med svære køller', med Anders Liland, Fredrik Sikkerbøl, Eirik Brose, Ahmad Usman Butt og Emil Folberg Bakken.
Den siste pallplassen gikk til 'Lørenskog Brygge' med David Lingjerde, Jacob Arli, Håkon Lunde Hansen, Fredrik Tangen Larsen og Einar Stubberud. De hadde samme score som nr.2, -17,2, men med flere tildelte slag måtte de ta til takke med bronsen.

Styret i Losby Golfklubb vil rette en stor takk til alle som bidro til Jarle 1212 i 2024, og er positive til å fortsette suksessen Jarle 1212 også i 2025, men er også åpne for forslag om andre gode formål. Dersom du som medlem har forslag til gode formål, kan disse sendes styret på e-post til info@losby.no. Endelig vedtak om formålet for veldedighetsarrangementet i 2025 fattes av styret.

Her kan du se en video fra dagen lagt ut av Stiftelsen Organdonasjon (Facebook, krever innlogging)

Les artikkel om turneringen i Norsk Golf

Fotograf Ingar Næss har tatt masse fantastiske bilder fra dagen!