Innkalling til digitalt årsmøte og generalforsamling

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 11. januar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdag 16.februar 2021, kl.18.00

Årsmøte og Generalforsamling 16. februar 2021 blir DIGITALT!

Korona-pandemien gjør at vi må endre på vanlig praksis for årsmøte/generalforsamling.

Styret i Losby Golfklubb har besluttet at årsmøtet den 16.februar 2021 skal gjennomføres som et digitalt årsmøte. Møtet vil bli gjennomført på Teams.

Styret i Losby Golfpark AS har besluttet at generalforsamlingen den 16.februar 2021 skal gjennomføres som en digital generalforsamling. Møtet blir gjennomført på Teams.

Det vil være påmelding til både årsmøtet og generalforsamlingen.

Mer informasjon om påmelding og gjennomføring kommer tirsdag 9.februar; samtidig med at saksdokumentene er klare og blir lagt ut på vår nettside.

Vedlagt finner du innkalling, med fullmaktskjema, til Årsmøte i Losby Golfklubb og Generalforsamling i Losby Golfpark.