Hvem kan slå Kjus?

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 2. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Løkken, Andresen, Andreassen og Lindblad til finalen

Etter en imponerende runde på 59 poeng, ble det til slutt Benjamin Løkken, Nikolai Reiding Andresen, Sander Andreassen og Mats Lindblad som stakk av med seieren i Hvem kan slå Kjus?, og sikret seg den første av to finaleplasser førstkommende fredag. De var tre poeng foran Espen Jensen, Nils Martin Kiserud, Petter Riisa Maurstad og Tom Nicolaysen på andreplass.

Du kan se hele resultatlisten her.

Men i denne turneringen var det også en 'lucky looser' som skulle trekkes til finaledeltakelse. På mange måter kan man si at rettferdigheten seiret, da det var laget som havnet på andreplass som ble trukket opp av hatten, så vi gratulerer også Espen Jensen, Nils Martin Kiserud, Petter Riisa Maurstad og Tom Nicolaysen med finaleplass på fredag.

Finalen spilles her på Losby førstkommende fredag kl.15.00.

Alle deltakerne kan nå hente en Kjus caps i shoppen!