Herrene rykket opp - Damene rykket ned

Av: Ronny Engen  |  Publisert: 18. juli 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lag-NM ble spilt denne helgen. Herrene deltok i 1. divisjon på Haga GK. Det endte med en solid 2. plass og opprykk til elite neste år.

Laget besto av følgende spillere:
Kim Kristoffersen,Sander Andreassen, Max Hartman(Kaptein), Sebastian Eidæther Syr, Herman Huus og Theodor Sletten With.

Du kan se det direkte sendte intervjuet med gutta på Facebook.

Damen må derimot ta den tunge veien ned til 1. divisjon. De spilte i år som i fjor på øverste nivå i Lag NM. Vestfold Golfklubb var vertskap for "eliten" i år.  Her var nok første dag veldig utslagsgivende for resultatet vi endte opp med.
Til tross for sterk innspurt ble det for mange slag opp til trygg plass for å unngå nedrykk for damelaget vårt. Men vi er sikre på at de kommer sterkt tilbake.

Laget besto av følgende spillere:
Henriette Gjelten, Maren Farbu, June og Karine Bolme.

der kommer