Henriette E. Syr blir instruktør

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 13. november 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

-og trenger en gruppe lærevillige å trene på

Bilde: Hagenfoto
Henriette Eidsæther Syr har i mange år representert Losby, først som junior, og deretter gjennom collegegolf i USA. Nå har hun bestemt seg for å bli instruktør, og er i gang med utdannelsen som PGA pro i Sverige. Parallelt med dette skal hun jobbe på Losby, med både juniorer og klubbmedlemmer.

Som en del av utdannelsen skal Henriette jobbe med en gruppe på 4-6 spillere over en lengre periode (2-3 år) for å utvilke deres spill. Dette skjer gjennom en kombinasjon av spill treninger, protimer og individuelle samtaler. Jobben er å finne løsninger for å forbedre deres golfspill over tid.

Dette er uavhengig av alder, kjønn og ferdigheter fra før av -det som betyr noe er at du ønsker å forbedre spillet ditt!

Sammen med Henriette skal spillerne sette målsetninger; det kan være å slå lenger, rettere, få lavere score, bedre putte teknikk, chipping eller hva spilleren selv måtte ønske.

Hele prosjektet går over en 2-3 års periode, og vil ikke være veldig intensivt, men det er forbedring over tid som gjelder!

Hvis dette høres ut som noe du kunne tenke deg å være med på, så ta kontakt med Henriette via denne linken, og meld din interesse! Deltakelse koster bare kr.1.000,- for hele perioden, og det veldig begrenset med plasser!