GRATULERER KAROLINE!

Av: Ronny Engen  |  Publisert: 27. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Karoline Lund vant årets NM i matchspill på Atlungstad.

Det ble en tøff duell med Celine Borge i finalen i årets NM i Match. Celine åpent med en eagle på første hull og var 1 opp. Det er tøft mentalt når runden bare spilles over 9 hull, men Karoline lot seg ikke knekke og spilte strålende derfra og inn!
Matchen ble avgjort på hull 8, da Karoline var 2 opp og Celine måtte vinne hullet for å forlenge matchen. Det klarte hun ikke og Karoline ble Norgesmester.

Gratulerer så mye Karo!!

Ekstra moro var det at NRK  viste begge finale matchene.

På denne linken kan dere se finalen i reprise.

Mandag ble Karoline ønsket velkommen hjem av en gjeng ivrige juniorer som var på morgentrening. De hadde selvfølgelig  fått med seg helgens hendelser, til tross for at de fleste av dem var i aksjon selv. Karoline fikk en blomsterbukett som ble overrukket med korrekt korona-avstand :-)
Trener Niklas Diethelm var også på plass, og var veldig godt fornøyd med helgens innsats!