Grasrotandelen

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 15. februar 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Støtt Losby Golfklubb gjennom Norsk Tipping

Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi inntil 7% av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Spilleren selv velger hvilken forening de ønsker å gi sin støtte til.

Siden Grasrotandelen ble opprettet i 2009 har Losby Gofklubb mottatt kr.1.484.413,- og pr i dag har vi totalt 218 grasrotgivere.

Dette er selvfølgelig helt supert, men vi tenker at vi kan bli enda flere som støtter opp om klubben!

Du kan bli Grasrotgiver i alle Norsk Tippings kanaler, eller ved å sende sms med "Grasrotandelen 983624723" til 60000.
Du kan også scanne denne QR koden med kameraet på mobiltelefonen.