Gamle Fredrikstad med ny FCG seier

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 24. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vant på -10

Lørdag 22.juni gikk andre FCG-turnering av stabelen på Losby GK. Sten Erik Bakkerud og Ketil Holter Olsen fra Gml. Fredrikstad GK gikk seirende ut med netto 62 (-10). Gml. Fredrikstad vant også første FCG-turnering og har nå to lag med til finalespill på Royal Portrush i september. Vi gratulerer med seieren!

To Losby-lag kjempet om andre- og tredjeplassen. Helge Mikalsen og Cecilie Smith kapret andreplassen, og tok med seg hver sin wedge og to ekstra trekningsbilletter som premie. Espen Vig og Gunnar Glomlien på tredje kunne ta med seg hvert sitt dusin med Srixon-baller, samt én ekstra trekningsbillett. Vi gratulerer lagene med pallplass!

Her finner du fullstendig resultatliste.

Det er fortsatt fullt mulig å sikre seg tur til årets arrangør av 'The Open', Royal Portrush Golfclub i september.
FCGs tredje turnering avvikles på Tyrifjorden GK lørdag 17.august kl. 10.00 – nye muligheter for topplassering, viktige OoM-poeng og /eller trekningsbilletter.

Det avvikles fire FCG-turneringer – fjerde og siste holdes på Kongsvinger lørdag 7.september hvor det skal trekkes et sjette lag til finalen. Det er i den forbindelse laget ditt kan bruke verdifulle trekningsbilletter.

Gjennom deltakelse i alle fire turneringene øker også muligheten til Portrush-tur ved at Order of Merit-vinneren får delta i finalen.