Fredskonferansen Oslo Forum 2017

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 7. juni 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Innskrenket åpningstid i uke 24

Neste uke, fra mandag 12. til onsdag 14.juni vil det være innskrenkede åpningstider på anlegget her på Losby grunnet fredskonferansen Oslo Forum.

Mandag: Shop og fasiliteter er åpen som vanlig frem til kl.12.00. Etter dette vil shoppen, og all resterende bygningsmasse, være stengt. Baner og treningsfasiliteter vil være åpne som vanlig. Greenfee betales med VIPPS.

Tirsdag: Alle fasiliteter i bygningsmassen + Vestmork og treningsfasiliteter vil være stengt. Østmork kan spilles -med parkering nede ved porten (turparkeringen), og start fra hull 11. Greenfee betales med VIPPS.

Onsdag: Alle fasiliteter i bygningsmassen + Vestmork og treningsfasiliteter vil være stengt mesteparten av dagen. Østmork kan spilles -med parkering nede ved porten (turparkeringen), og start fra hull 11. Greenfee betales med VIPPS.

Alle som har utstyr i trallerommet som skal bruke dette, må hente dette ut innen mandag kl.11.00. Etter dette blir det ikke mulighet til å komme til trallerommet før onsdag ettermiddag.

Vi presiserer at dette ikke er noe som vi i Losby Golfklubb kan påvirke på noe vis. Det vil være bevæpnet vakthold i hele perioden.