Foss Netto 2021

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 10. juni 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Endelig klart for årets første klubbturnering!

Foss Netto -en av de mest tradisjonsrike turneringene på Losby, også omtalt som uoffisielt klubbmesterskap med handicap, går av stabelen lørdag 19.juni.

Bilde: Jan Erik Jullum vant i fjor, og viser stolt frem trofeet som synlig bevis.

Grunnet smittevernsrestriksjoner må turneringen spilles med løpende start (slik at vi unngår ansamling av mennesker), og første starttid er kl.13.00. Du velger selv starttid når du melder deg på i Golfbox, og scorer ved bruk av mobiltelefon underveis.

Meld deg på Foss Netto her

Turneringen er kun åpen for medlemmer i Losby Golfklubb, og har en startavgift på kr.100,-
Medelmmer uten spillerett på Østmork må betale greenfee på kr.400,- (kr.200,- for jr.) i tillegg til startavgiften.

Foss Netto er en singel turnering med maksimum score (brutto slag minus tildelte slag iht hcp).

Alle spillere får spille maksimalt til hullets par + 4 slag.

Har spilleren ikke hullet ut etter disse slag, plukkes ballen opp og scoren noteres til hullets par + 5 slag.

Dvs:
Par 3 - blir maks 8 slag
Par 4 - blir maks 9 slag
Par 5 - blir maks 10 slag

Alle spiller i samme klasse. Det kåres én vinner som blir klubbens beste handicap-spiller 2021 og får napp i vandrepremien. Det kåres også en "beste damespiller" som blir klubbens beste handicap-damespiller 2021.