Forhåndsbetaling i Golfbox

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 29. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Testes på Vestmork først.

Fra og med torsdag 29.4 på ettermiddagen kommer vi til å innføre forhåndsbetaling for spill på 9-hullsbanen Vestmork. Dette er noe vi kommer til å igangsette på begge banene etterhvert, men vi vil teste det på Vestmork i første omgang.

Dette medfører at gjestespillere som bestiller starttid må forhåndsbetale starttiden sin -akkurat som man gjør når man kjøper noe andre steder på nett. Vi vil teste dette på Vestmork siden vi har en mye enklere prisstruktur på denne banen, med kun vanlig greenfee, og greenfee for medlemmer uten spillerett. På Østmork har vi en litt mer komplisert prisstruktur, fordelt på vanlig greenfee, primetime greenfee, gjest av aksjonær, medlem uten spillerett og bruk av billetter. Golfbox er ikke helt klar for å navigere mellom disse enda, men det jobbes med saken, og vi håper å ha det på plass snart.

Aksjonærer som skal ha med seg gjester må da booke starttiden for gjestene, og betale for disse. Det blir den eneste måten å få med gjester til gjestegreenfee.

Eventuelle bestillinger via telefon må betales på VIPPS mens man utfører bestillingen.

Reglene for forhåndsbetalt greenfee:
Greenfeespillere kan endre bestilt starttid inntil 48 timer før oppsatt starttid. Retten til å endre starttiden forutsetter melding til klubben senest 48 timer før oppsatt starttid. Starttiden kan enten bookes til en ny ledig starttid eller omgjøres til en personlig greenfeebillett. Opprinnelig starttid kan ikke endres mer enn to ganger. Endringer kan ikke skje senere enn 48 timer før oppsatt spilletid. Ubrukte greenfeebilletter slettes ved utløp av dennes angitte gyldighetsperiode.

Se full oversikt over reglene for bestilling på nett her.