FCG Turneringen 2019 -Losby 22.juni

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 22. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Påmeldingen er åpen!

Lørdag 22.juni er det klart for FCG Turnering her på Losby!

Turneringen er én av fire FCG turneringer i 2019, og her kan man vinne tur til Royal Portrush GC -banen som 'hoster' årets The Open! Totalt seks lag blir med til Royal Portrush GC 21-24.september 2019 hvor det spilles om tittelen; ÅRETS FCG-MESTERE

Turneringen er åpen for medlemmer i FCG klubbene Losby, Miklagard, Tyrifjord, Kongsvinger og Gamle Fredrikstad. Pass også på at ditt medlemskap må ha FCG rettigheter!

Meld deg på her

Turneringene gjennomføres med følgende rammer:

• -Fire turneringer – maks. 9 lag fra hver klubb, totalt 90 spillere i hver turnering.
  • -Maks 9 lag pr. klubb inntil påmelding stenges, deretter åpnes for flere lag fra klubbene hvis ledig plass.
  • -Avgift kr 500,- pr. person pr. turnering, betaling i golfbox, ingen refusjon.
  • -Påmelding stenger tirsdag 23.59 i uken det er turnering.
  • -Hver turnering – premier til de tre beste: 1.premie – tur til Royal Portrush GC for vinnerlaget i hver turnering / – 2.premie – 1. stk. wedge til hver + 2 billetter ekstra til trekking i september (om tur til Royal Portrush) / 3.premie – 1ds baller fra Titleist eller Srixon + 1 billett ekstra til trekking i september.
  • -OoM – vinnerlaget blir med til Royal Portrush september.
  • -Format – 2-mannslag, shamble– fullt hcp.
  • -Shotgun start 0900 – (med unntak av Losbyturneringen 22.juni – starter 14.00)
  • -Innregistrering 12.30 - 13.30 – Informasjon 13.30.
  • -Årets FCG-målsetting hva angår spillehastighet er maks. 4-timers runder.
  • -Startavgiften inkluderer pølser og én drikke ved premieutdelingen.
  • -FCG trekkepremier ved siste turnering på Kongsvinger overføres “live” på Facebook. Det trekkes da om ett lag til Royal Portrush GC i september.

Totalt seks lag blir med til Royal Portrush GC 21-24.september 2019: Vinnerne fra hver turnering, vinner av OoM og ett lag som trekkes ut under den siste turneringen på Kongsvinger 7.sept.

*Shamble:

Shamble kombinerer elementer fra scramble med elementer fra slagspill. Akkurat som i scramble, så slår alle ut fra teestedet. Alle spillere flytter sin ball til det beste utslaget. Herfra spiller hver enkelt sin egen ball til den er hullet ut. Lagets beste enkeltscore teller for laget.

Meld deg på her