Ekte golfglede med Hole in one

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 8. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gledeshyl fra hull 7!!

Et gledeshyl av de sjeldne kom fra hull 7 på Vestmork da vi skulle slå ut på hull 8. Gratulerer til Kristoffer (14) som slo ballen rett i koppen.

Denne lørdagen i august kjempet klubbes beste spillere om heder og ære i klubbmesterskapet på Østmork. Men det var på Vestmork at dagens slag fant sted. Og ikke minst er jeg overbevist om at den aller gladeste golfspilleren på Losby lørdag 19. august 2023 var 14 år gamle Kristoffer. Vi var fire damer som sto og ventet på utslaget på hull 8 da vi hørte gledeshylene.
Vi så på hverandre og alle tenkte det samme. Er det mulig? Tok noen Hole in one på hull 7 nå? Et par 4-hull liksom? Vi måtte sjekke og gikk mot greenen. Og der lå ballen i koppen, mens en hoppende glad gutt kom løpende mot oss. Kristoffer på 14 år trengte bare et femmerjern, en ball og ett slag så var han i koppen. Det er imponerende og en gladere gutt har vi aldri sett på Losby.

Vi damene på hull 8 vil gjerne dele den ekte golfgleden vi fikk være med på med dere andre på Losby. Og vi gratulerer Kristoffer med Hole in one.

Anne Hafstad