Dugnadsgjeng

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 25. februar 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kan du tenke deg å bidra?

Til medlemmer i Losby Golfklubb

Vi er godt inne i februar måned, og årets sesong kommer stadig nærmere. I 2019-sesongen var banene utrolig bra – takket være både banemannskaper og været. I tillegg kunne Losbykompaniet krydre opplevelsen av anlegget med sin service i helger og ved ulike arrangementer.

Foran årets sesong har banesjef Duncan Bruce, spurt om det kan være noen i klubben, som kan bidra i en fast dugnadsgjeng. Arbeid for dugnadsgjengen er for eksempel reparering av oppslått torv på fairwayer, nedslagsmerker på greenene, på og av med duker greenene før åpning.

Klubben tenker seg en gruppe under Losbykompaniet.

Hver gruppe vil ha en ansvarlig som organiserer arbeidet, og har løpende kontakt med administrasjonen og baneavdelingen.

Oppgavene over er uhyre viktige for opplevelse av golfrunden og inntrykket av banen fordi det er så synlig hvis de ikke blir utført. Dette kan være det ekstra som skal til for å løfte anlegget på Losby ytterligere. Kan du tenke deg å bidra i servicegruppen eller i dugnadsgruppen, ta kontakt med meg.

Tanken er ikke fremmet først og fremst for å spare penger for klubben, men tenkt satt i gang for nettopp å heve kvaliteten på det vi tilbyr på Losby. Jeg håper på god respons fra klubbens medlemmer!

Bjørn Torp
Styreleder i Losby Golfklubb