Cudrio prisen til Geir Gjelten

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 23. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lurendreieren ble selv lurt!

Geir Gjelten, juniorleder i Losby Golfklubb, har gjort en kjempejobb med juniorgruppa vår! I forbindelse med jubileumsfeiringen søndag 22.september, ble han tildelt Cudrioprisen for sin innsats!

Gjelten, som har et show med en blanding av lommetyveri og trylling, trodde han skulle lure en av juniorspillerne på Losby, og hentet Theodor With opp på scenen. Overaskelsen var stor når Theodor leste opp følgende;

Hei alle sammen. Jeg heter Theodor og er én av veldig mange juniorer som er heldig å få trene og spille golf på Norges fineste og beste golfklubb.
Jeg har fått det ærefulle oppdraget å dele ut årets Cudrio-pris, og i vedtektene står det:

«Cudrio-prisen er oppkalt etter ekteparet Karen og Peder Cudrio. Under deres eierskap og ledelse på 1700-tallet var Losby en større eiendom enn noen gang, både før og senere.

Årets prisvinner passer VELDIG godt til den beskrivelsen. Han er alltid BLID og POSITIV. Han er SYNLIG og han jobber seint og tidlig for å utvikle juniorgruppa i klubben.  Han behandler alle likt og gjør at vi alltid gleder oss til å komme til Losby.
Det er en stor glede og ære å få gi årets CUDRIO-pris til vår kjære juniorleder:  GEIR GJELTEN !

Gratulerer så mye med velfortjent pris Geir!