Bookingregler FCG

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 25. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er viktig at vi følger reglere!

Sesongen kommer dessverre sent i gang her på Losby, men heldigvis har vi noen muligheter for spill for våre aksjonærer på andre baner!

Gjennom First Class Golf har alle aksjonærer fritt spill hver fredag, fra 15.mai til 30.september, på Hakadal, Miklagard, Tyrifjord og Kongsvinger. I tillegg har man fritt spill på Hakadal og Tyrifjord lørdag og søndag etter kl.15.00 (fra 3.juni).

Bookingreglene for FCG er enkle: for gratis spill kan starttid bookes 2 dager i forveien -booker man tidligere enn dette må man betale vanlig greenfee.

Disse reglen vil bli fulgt opp -dette gjelder også dersom man booker seg inn, for så å slette starttiden, og så booke seg inn igjen på nytt innenfor 2 dager.

Vi minner om at FCG er et gode og ikke en rettighet man har, og at reglene følges slik at samarbeidet kan være fruktbart for alle parter og bestå i mange år fremover.

NB: Ved booking på Miklagard vil det komme opp en greenfee-pris. Dette er på grunn av at de benytter et system innenfor Golfbox som ikke gjør det mulig å legge til grupper fra andre klubber (som FCG). Dersom bookingen er foretatt på riktig måte, innenfor 2 dager, vil prisen bli forandret til kr.0,- ved innsjekking i shoppen.