Bli bedre kjent med Losby

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 31. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

-et tilbud til ferske spillere som er nye i klubben!

Torsdag 3. september, og torsdagene fremover, har vi satt opp et tilbud for nye spillere i klubben kl.18.00.
Dette er først og fremst ment som et tilbud til ferske golfspillere, men om du er ny i klubben, og bare ønsker å treffe andre som er nye, så kan du også melde deg på!

Henrik Nicolai Overberg Sr. tar dere med på en liten runde på Vestmork, og forteller dere litt mer om 'livet på Losby', og litt mer om hvordan dere skal navigere dere rundt på golfbanen. En kjempefin mulighet til å få møte og spille med andre som er ferske i spillet, og  kanskje finne noen nye spillepartnere??

Vi starter med 8 plasser hver torsdag, men utvider dersom vi ser at det er behov for det. For at vi skal vite hvor mange som er interessert i å være med, ber vi om at de som er interessert melder seg på her.

Vi minner også om nybegynnertreningen med Henriette hver tirsdag kl.19.30 - 21.00. Denne har blitt populær, så vi må begynne å ta påmeldinger til denne også. Påmelding her.

Henrik viser dere rundt torsdags ettermiddag