Bli aksjonær i Losby Golfklubb

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 3. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

-og nyt godt av våre suverene aksjonærgoder!

Som aksjonær i Losby Golfklubb har du full spillerett på begge banene. I tillegg har vi lagt til en rekke andre goder som skal være med å gi deg valuta for pengene. Se full oversikt over aksjonærgodene her.

Årskontingent Aksjonær:  kr.9.400,-

For å sikre en fornuftig drift av anlegget, og en forutsigbarhet for våre aksjonærer -både når det gjelder økonomi og baneforhold, er det ett års bindingstid på spilleretten som følger en aksje. Det betyr at du kan si fra deg aksjen, betale årsavgiften for inneværende -og neste år, og så være fri for alle forpliktelser.

Selve aksjen formidles gratis gjennom Losby Golfklubb.
Som aksjonær kan du ta med deg tre gjester til gjestepris. Bookingtiden er 6 dager før spill.

Meld deg inn i Losby Golfklubb