Valgkomiteen søker styremedlemmer

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 5. januar 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

-og komitéledere

Valgkomiteen er i gang med arbeidet med finne frivillige å nominere til verv i styrene i Losby Golfklubb og Losby Golfpark AS. Alle som ønsker å være med å bidra til å gjøre Losby enda bedre oppfordres til å ta kontakt.

I tillegg trenges det alltid ivrige sjeler til arbeid i de forskjellige komiteene. I første omgang er valgkomiteen ute etter komiteledere, så ikke nøl med å ta kontakt hvia du kunne tenke deg en slik rolle!

Om du kunne tenke deg å være med i et av styrene, kvinne eller mann, eller kunne tenke deg å ta fatt på komiteearbeid, ta kontakt med valgkomiteen ved leder Christoffer Hansen på e-post innen 1.februar 2023.

Valgkomiteen består av:
Christoffer Hansen, leder